Week 4 - Reisverslag uit Iloilo, Filipijnen van Jonas Van Leuven - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Iloilo, Filipijnen van Jonas Van Leuven - WaarBenJij.nu

Week 4

Blijf op de hoogte en volg Jonas

06 April 2014 | Filipijnen, Iloilo

Vorig weekend zijn we dan naar Boracay geweest. Zeer mooi eiland met witte stranden en palmbomen. Overdag wat op het strand gelegen, met de frisbee geworpen, darts en pool gespeeld op het strand. 'S avonds wat gaan feesten.

Maandag dan begonnen op de geneeskundige dienst. Dit was vrij saai aangezien de verpleegkundige er enkel een medicatieronde hoeven te doen en soms eens een infuus prikken of sondevoeding toedienen. Het verpleegkundig team was wel zeer aangenaam om met samen te werken waardoor het toch een toffe week geworden is. Er staan ook maar twee verpleegkundigen op de dienst voor 40 patienten waardoor ze het er wel druk hebben, twee dagen was er zelf maar een verpleegkundige.

Vrijdagavond zijn we karaoke gaan doen met een paar verpleegkundigen, daar zijn ze hier in de Filipijnen zot van. We hebben ons zeer goed geamuseerd.

Zaterdag zijn we het medisch materiaal voor het ziekenhuis gaan bestellen.