Week 7 - Reisverslag uit Iloilo, Filipijnen van Jonas Van Leuven - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Iloilo, Filipijnen van Jonas Van Leuven - WaarBenJij.nu

Week 7

Blijf op de hoogte en volg Jonas

28 April 2014 | Filipijnen, Iloilo

Deze week heb ik op heelkunde doorgebracht. Er was niet zoveel te doen waardoor het soms saai was. Wat ik hier gedaan heb is wat medicatie gegeven en een paar infusen geprikt. Verder heb ik hier ook eens wondzorg gezien, dit wordt altijd door de dokter uitgevoerd, maar is toch niet altijd zo steriel.

Vrijdag na mijn dienst ben ik nog eens terug geweest naar het community hospital waar ik de voorbije weken gestaan heb. Deze keer gaven ze een afscheidsfeest voor Joppe en hadden ze mij ook uitgenodigd. Het was zeer tof om deze mensen nog eens terug te zien.

Normaal gingen we dit weekend op uitstap, nog wat watervallen beklimmen en baden in hot springs. Maar Ticha was ziek dus is het niet kunnen doorgaan, vandaag is ze al wel genezen.
Nu we toch thuis zaten hadden we zaterdag eens de kans om naar hanengevechten te gaan zien. We hadden gehoord dat het hier regelmatig georganiseerd wordt dus wilden we het ook eens graag zelf gaan bezien. Dit werd gehouden in een klein colosseum waar de hanen in het midden tot de dood strijden. Hier wordt ook volop op gegokt en voor veel geld. Joppe en ik konden het natuurlijk ook niet laten om eens te wedden, op de witte haan natuurlijk, en hebben we gewoon 200 peso's gewonnen.
'S avonds zijn we met ons vijf eens uit eten gegaan, hier heb ik een lekkere beefsteak met fritten gegeten. Hierna zijn we nog met de andere mensen uit het huis karaoke gaan zingen en nadien uit geweest.

Vandaag was het een rustdag.

Vanaf morgen sta ik een week op psychiatrie, ik ben eens benieuwd hoe dat hier gaat zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonas

Actief sinds 07 Maart 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 5193

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: