Medical icu en afscheid - Reisverslag uit Iloilo, Filipijnen van Jonas Van Leuven - WaarBenJij.nu Medical icu en afscheid - Reisverslag uit Iloilo, Filipijnen van Jonas Van Leuven - WaarBenJij.nu

Medical icu en afscheid

Blijf op de hoogte en volg Jonas

17 Mei 2014 | Filipijnen, Iloilo

Het was al onze laatste week stage nu, hopelijk de laatste stage ooit. Deze tien weken zijn echt voorbij gevlogen. Nu heb ik nog een week op intensieve doorgebracht. Het was weer een zeer aangename dienst om te staan. We zijn een paar weken geleden al eens karaoke gaan zingen met de verpleegkundigen van deze dienst waardoor ik er al een paar kende. Zoals gewoonlijk weer zeer toffe mensen. Op de dienst liggen maar vijf patiënten maar je bent er toch meestal bezig, twee dagen stond er ook maar een verpleegkundige. Na al deze tijd kende ik de werking van het ziekenhuis al goed waardoor het niets nieuws was.

Er worden hier ook regelmatig fiesta's gegeven, hierbij bereid een gezin veel eten waar al hun vrienden en kennissen voor worden uitgenodigd. Dinsdag was het Alvin die er een organiseerde en we waren ook allemaal uitgenodigd.
Donderdag hebben we dan in het huis onze laatste barbecue gehad, hier zijn we dan al maar begonnen met afscheid te nemen.
Vrijdag ben ik dan nog uitgenodigd geweest voor een andere fiesta, deze keer van een van de verpleegkundigen in het community center. Hierna zijn we dan voor de verandering nog eens karaoke gaan zingen. Als afsluiter heb ik dus nog wat meer afscheid moeten nemen, zeer spijtig want deze mensen ga ik zeker missen.

Nu ben ik juist klaar met het inpakken van mijn rugzak, vandaag vertrekken we al uit het huis en verblijven we nog een nacht in een hotel. Maandag nemen we het vliegtuig richting onze volgende bestemming. Nu gaan we nog twee weken rondtrekken in de Filipijnen. Zo gaan we nog naar Palawan, Bohol, Banaue en Manilla. Dit is dus ons laatste weekend in Iloilo, ik ga het hier toch missen en dan vooral de nieuwe vrienden die ik gemaakt heb. Dit is dan ook mijn laatste blog.

Tot binnenkort!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonas

Actief sinds 07 Maart 2014
Verslag gelezen: 1360
Totaal aantal bezoekers 5192

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: